Înainte de a achiziționarea un produs din magazinul online, vă rugăm să citiți cu atenție rubrica Termeni și Condiții. Recomandăm citirea cu atenție a acestora.
TERMENI ȘI CONDIȚII
(3) Accesarea butonului Finalizează comanda implică obligația Clientului de a plăti contravaloarea produselor și, după caz, a cheltuielilor de transport.
(4) Adăugarea produselor în Coșul de cumpărături fără accesarea butonului “Finalizează comanda” nu echivalează cu rezervarea produselor sau cu înregistrarea comenzii.
(5) Prin completarea formularului de comandă și finalizarea plății, Clientul își asumă răspunderea că toate datele furnizate sunt corecte și complete în momentul achiziției.
(6) Confirmarea Comenzii se realizează prin transmiterea unui e-mail la adresa de poștă electronică indicată de către Client la plasarea comenzii.
9. PLĂȚI ȘI LIMITĂRI
(1) B-Kids urmărește să ofere clienților săi o descriere cât mai detaliată asupra produselor sale în cadrul Site-ului, însă nu garantează că descrierea produselor sau orice alte informații ale Site-ului sunt complete sau total lipsite de erori. De asemenea, B-Kids nu își asumă responsabilitatea pentru niciun tip de pierderi cum ar fi, pierderi de date, profituri pierdute, imposibilitatea de a utiliza datele de pe Site, modificări fără anunțarea în prealabil a datelor, prețurilor sau structurii Site-ului.
(2) Clientul are obligația de a opta pentru modalitatea de plată aleasă înainte de finalizarea comenzii, prin bifarea opțiunii corespunzătoare, conform pașilor de plasare a comenzii, detaliați la pct 8. .
(3) În cazul în care Clientul a optat pentru plata online, în situațiile în care banca emitentă a cardului Clientului nu acceptă plata sau datele furnizate de Client sunt eronate sau incomplete, B-Kids își rezervă dreptul de a anula Comanda. B-Kids va emite o notificare în acest sens către Client și va fi exonerată de orice obligație ulterioară.
(3) B-Kids va emite către Client o factură sau un bon fiscal pentru produsele livrate, conform legislației în vigoare. În acest sens, Clientul are obligația de a furniza către B-Kids toate informațiile necesare emiterii facturii sau bonului fiscal.
(4) B-Kids își rezervă dreptul de a solicita achitarea unui avans de minim 30% pentru onorarea comenzilor ce depășesc suma de 1.000 lei.
10. POLITICA DE LIVRARE
(1) Produsele se livrează direct la domiciliul Clientului sau la adresa specificată de acesta în formularul de comandă disponibil pe Site.
(2) Transportul se asigură prin firma de curierat DPD, curierii noștri personali, cât și prin alte firme partenere. Totodată, după înțelegerea prealabilă cu B-Kids, comenzile se pot ridica și din depozit.
(3) Costul transportului pentru produsele livrate pe teritoriul României este suportat de către Client. Dacă localitatea de livrare indicată de Client nu se află în lista de transport a curierului, Clientul va achita și taxa adițională pentru km suplimentari față de cea mai apropiată localitate din lista curierului. Cuantumul acesteia va fi comunicat fie odată cu confirmarea Comenzii fie ulterior.
(4) În cazul în care Clientul dorește schimbarea unui produs, acesta va suporta cheltuielile aferente transportului.
(5) B-Kids oferă posibilitatea livrării produselor prin curier pe teritoriul Europei sau pe teritoriul altor state. În acest caz, Cumpărătorul va suporta intregral costul transportului, care include orice fel de taxe și costuri aferente livrării internaționale, inclusiv, dar fără a se limita la, prețul transportului, taxe vamale, taxe pentru autorizări etc. Cuantumul costului livrării în afara teritoriului României va fi comunicat Cumpărătorului într-un termen rezonabil după plasarea Comenzii. De asemenea, în cazul livrării produselor în afara României, B-Kids își rezervă dreptul de a refuza Comanda dacă Clientul nu achită în avans fie: (i) taxa de transport comunicată de B-Kids sau (ii) o parte din contravaloarea Comenzii de cel puțin 50%.
(6) Expedierea Comenzii pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de maxim 48 de ore de la transmiterea confirmării Comenzii de către B-Kids.. Pentru produsele livrate pe teritoriul României, Comanda ar trebui să ajungă la Client în termen de maximum 3-5 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră, fără a depăși un termen de 10 zile lucrătoare, calculat de la data preluării comenzii clientului, pentru produsele aflate în stoc. Pentru produsele livrate în afara României, termenul de livrare va fi prelungit, în funcție de locația de livrare a Comenzii.
(7) Pentru produsele care nu se regăsesc în stocul B-Kids, termenul de livrare va fi comunicat separat Clientului, după plasarea Comenzii sau după transmiterea cererii de înlocuire a produsului, potrivit art. 11 alin (10) și nu va depăși 30 de zile calendaristice.
(8) Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea transportului. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către B-Kids revine transportatorului conform legislației locale în vigoare.
11. POLITICA DE RETUR
(1) Inainte de expirarea Perioadei de retragere, Clientul va notifica B-Kids despre intenția sa de retragere din contract prin transmiterea în scris a unui e-mail la adresa contact@b-kids .ro, unde va specifica următoarele:
- produsul/produsele pe care doresc să le returneze, indicând coordonatele Comenzii (numărul, data Comenzii, copie factură);
- solicitarea rambursării sumei;
- opțional, motivul returului
(2) Pentru exercitarea dreptului de retragere, Clientul poate transmite la adresa de e-mail indicată mai sus formularul de retur.
(3) B-Kids va comunica Clientului confirmarea de primire a formularului de retragere.
(4) B-Kids rambursează toate sumele aferente produselor pe care le-a primit drept plată în contul indicat de Client nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care a primit decizia de retragere din contract a Clientului. B-Kids nu este obligată să ramburseze costurile suplimentare de livrare și nici taxa de livrare.
(5) B-Kids poate amâna rambursarea sumelor prevăzute la alin. (4) până la data recepţionării produselor sau până la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform căreia acesta a trimis produsele către B-Kids, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
(6) B-Kids isi rezerva dreptul de a retine din sumele rambursate Clientului valoarea care rezulta din diminuarea valorii produselor in urma manipularii acestora de catre Client, in cazul in care aceste manipulari sunt altele decat cele strict necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si a functionalitatii produselor.
(7) Clientul are obligația de a returna produsele la adresa Str. Resita, Nr.1, sect.4, Bucuresti, tel. 0725863233 în aceeași stare în care au fost recepționate, în ambalaje corespunzătoare, preferabil prin colet cu confirmare de primire, împreună cu toate documentele care le-au însoțit, în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat către B-Kids decizia sa de retragere din contract. Simpla returnare a produselor, fără comunicarea deciziei de retragere din contract, nu îndreptățește Clientul la rambursarea sumelor prevăzute la alin. (4)
(9) În situația exercitării dreptului de retragere, costul transportului retur, incluzând eventuale taxe vamale sau orice alte taxe aferente transportului, în cazul Comenzilor care au fost livrate în afara României, este suportat de Client. B-Kids își rezervă dreptul de a refuza produsele returnate cu plata transportului la livrare și de a retrimite produsul Clientului pe cheltuiala acestuia.
(11) In cazul în care, la momentul livrarii, Clientul observă eventuale deteriorari ale ambalajului coletului, B-Kids recomandă refuzul livrării, cu menționarea aspectelor observate în AWB-ul pus la dipoziție de catre curier. In aceasta situație, Clientul are dreptul de a solicita inlocuirea produsului comandat. Orice sesizare ulterioara a acestor aspecte nu va fi luată în considerare.
(12) Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele purtate, produsele care prezintă urme de uzură datorate manevrării defectuase, urme de lovituri, zgârieturi sau orice deteriorări vizibile, produsele lipsite de etichete sigiliile de securitate ambalajele originale și cele care nu sunt însoțite de factură sau bonul fiscal doveditor, precum și produsele care au fost modificate în orice mod ca urmare a solicitării Clientului (de exemplu, personalizare)
(13) Clientul poate solicita înlocuirea unui produs în termen de 14 zile de la data livrării acestuia, prin transmiterea unui e-mail la adresa contact@b-kids.ro cu următoarele detalii: codul produsului care urmează să fie transmis către Client, mărime, culoare, dimensiune.
(14) După recepționarea confirmării cererii de înlocuire transmisă de către B-Kids, Clientul va returna produsele în condițiile prevăzute la alin. (7). Clientul va suporta costurile aferente returului produsului a cărui înlocuire o solicită, costul transportului produsului cu care Clientul solicită înlocuirea, precum și diferența între prețul efectiv achitat pentru produsul a cărui înlocuire o solicită și prețul produsului cu care dorește înlocuirea, afișat la data transmiterii cererii de înlocuire.
(15) In situatia unor solicitari de retururi sau înlocuiri repetate si succesive din partea aceluiasi Client, B-Kids isi rezerva dreptul sa refuze acceptarea retururilor de la respectivul Client.
12. TRANSFERAREA DREPTULUI DE PROPRIETATE ASUPRA PRODUSELOR
(1) Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Clientului la livrare, dupa efectuarea plățiide către Client, la locația indicată în Comandă. Livrare inseamna semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala (in cazul ridicarii produselor din locatiile fizice ale B-Kids)
13. GARANȚII
(1) Toate produsele comercializate de B-Kids beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare pe teritoriul României.
(2) Garanția emisa de B-Kids, atestă că produsele îndeplinesc parametrii și cerințele de calitate în conformitate cu normele legale în vigoare
(3) Garanția nu include deteriorările provocate produselor din cauza nerespectării indicațiilor menționate în cadrul certificatului, a accidentelor, a neglijenței, a utilizării necorespunzătoare a acesteia sau a altor factori care nu au legătură cu defectele de material sau de manoperă.
(4) Clientul va putea semnala lipsa conformității prin transmiterea unui e-mail însoțit de o poză a produsului la adresa contact@b-kids .ro, conținând solicitarea de reparare sau înlocuire a produsului.
(5) În cazul lipsei conformității, reparația/înlocuirea produsului va fi efectuată gratuit în termen de 15 zile de la data notificării efectuate de Client, dacă se confirmă faptul că un defect de manoperă a reprezentat cauza unei asemenea deteriorări. În subsidiar, Clientul are dreptul de a beneficia de reducerea corespunzătoare a prețului sau de a rezoluționa contractul, în condițiile Legii 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.
(6) Termenul “gratuit” prevăzut la alin. (5) se referă la toate costurile necesare de expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.
14. RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ
(1) Clientul este responsabil pentru verificarea versiunii finale a Termenilor și Condițiilor ori de câte ori utilizează Site-ul.
(2) Acceptarea Termenilor și Condițiilor se confirmă prin bifarea checkbox-ului corespunzător din site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.
(3) B-Kids nu își asumă responsabilitatea pentru daune de orice fel pe care Clientul sau orice altă terță persoană le-ar putea suferi ca rezultat al îndeplinirii de către B-Kids a oricăreia dintre obligațiile care îi revin prin plasarea Comenzii de către Client și nici pentru daune care ar putea rezulta din utilizarea produselordupă livrare și cu atât mai puțin pentru pierderea acestora.
(4) B-Kids nu poate fi ținută responsabilă pentru daune aduse dispozitivului Vizitatorului/Utilizatorului sau viruși care ar putea să infecteze dispozitivul de accesare al Site-ului (calculator, telefon mobil etc.) ca urmare a accesării, utilizării de către Client sau Utilizator sau navigării pe Site sau descărcarea de către Client sau Utilizator a vreunui conținut, informație, materiale, date, text, imagini, video sau audio de pe Site.
15. FORȚA MAJORĂ
(1) Clientul și B-Kids nu răspund de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza acestor Termeni și Condiții , dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forța majoră, așa cum este definită de lege, din motive independente de voința părților.
(2) Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 5 (cinci) zile, producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.
16. LEGEA APLICABILĂ
(1) Prezentele Termeni și Condiții sunt guvernate și interpretate în conformitate cu legea română. Orice neînțelegere intervenită între B-Kids și Client în legătură cu raporturile decurgând din acestea urmează să fie rezolvate pe cale amiabilă, iar în caz de eșec, să fie supuse instanțelor competente din Municipiul București.
17. PROCEDURA DE REZOLVARE A RECLAMAȚIILOR
(1) Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe Site, efectuarea unei Comenzi, aspecte legate de Comanda efectuată și alte asemenea, va fi comunicată direct, fie telefonic, la numărul de telefon 0724839493, în intervalul orar luni-vineri 10 - 18, fie prin e-mail la adresa contact@b-kids.ro
18. DISPOZIȚII FINALE
(1) B-Kids oferă dreptul de a accesa și utiliza Site-ul sub rezerva acceptării de către Vizitatori și Utilizatori a acestor Termeni și Condiții.
(2) B-Kids are dreptul de a modifica Termenii și Condițiile oricând, fără o notificare prealabilă, publicând varianta actualizată pe site, iar Clientul are obligația de a citi Termenii și Condițiile ori de câte ori accesează site-ul. Vizitatorul/Clientul/Utilizatorul are obligația de a respecta întocmai Termenii și Condițiile de pe site și nu poate pretinde și nu se poate apăra, invocând necunoașterea Termenilor și Condițiilor de pe site, valabili la data accesării, utilizării și/sau plasării unei comenzi pe site.
(3) Recenziile sunt gazduite in regim gratuit de catre B-Kids in Site. Drept urmare, B-Kids nu poate fi responsabila pentru continutul recenzilor din Site ale Clientilor, Utilizatorilor sau Vizitatorilor. Desi in procesul de moderare B-Kids depune toate diligentele pentru identificarea si stergerea continutului care ar putea sa incalce dreptul de proprietate intelectuala sau alte drepturi ale unor terti, exista posibilitatea ca un anumit continut publicat de Clienti, Utilizatori sau Vizitatori sa incalce drepturile acestora. (4) B-Kids își rezervă dreptul de a șterge recenziile, aprexierile sau orice alte comentarii lăsate de utilizatori și care conțin un limbaj vulgar, ofensator la adresa unui alt Vizitator/Client/Utilizator sau acele informații care instigă la violență pe baza rasei sau originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a vârstei, a orientării sexuale sau a opțiunii politice a unui Vizitator/Client/Utilizator.
(5) B-Kids încurajează Clienții să scrie pe adresa de e-mail contact@b-kids.ro și să ne ofere feedback despre cum s-a desfășurat livrarea și despre experiența pe care o au cu produsele comandate.